tirsdag den 10. august 2021

Mini slimline kort til bisættelse/begravelse.

Kodolerer... kort til det sidste farvel...


Skal de altid være helt hvide med et sort kors?... 

Jeg så nogle fine kort som er lavet af: Pia Engbjerg Jensen.
og de inspirerede mig til at lave disse...

By Lene Dies, har lavet dette fine puzzle die... (2 størrelser)
Her er det den lille som er brugt til mini slimline kort.


   

Dette puzzle... hvor der mangler en brik, 
syntes jeg passer helt perfekt, til denne anledning...
I min verden mangler der en brik, når en person går bort.

Da jeg lige har været til bisættelse, var det dette kort jeg brugte... 
For hun bliver helt klart en brik som mangler frem af... 
og hun var glad for blomster...
Derfor også denne baggrund... der er lidt farve på... 
Nogle vil måske mene at der er for meget farve på...
Jeg personligt har prøvet at læse flere hundrede hvide kort, 
til en bisættelse... med et lille sort kors på... 
og det glemmer jeg aldrig... 
Derfor giver jeg som regel altid et hjemmefumlet kort... 
og som oftest med et strejf af farve på... ;-) 



Kondolerer teksten er lavet med en die fra Three Scoops...
Den er skåret i glitter karton. 
Der er lagt 3 lag sort karton bag ved teksten.
det giver lidt effekt, på et ellers helt simpelt kort, syntes jeg.



Den manglende brik på forsiden, har jeg brugt inden i kortet,
sammen med dette stempel fra Hobbyboden/ Gittes eget design.

Jeg er lidt vild med det enkle udtryk... 
samt meget sigende...



Her ser du det færdige korts forside.
der er lidt farve på, men syntes ikke det er for meget...

Kort nr. 2. i samme layout... 

Det ligner meget... af gode grunde...
Nogle gange syntes jeg det er sjovt at se...
hvor forskellige og alligevel ens kort kan være, 
ved at ændre få små detaljer.



Hvidt i hvidt... hvor brikken mangler... 
Ikke sikkert vi lige ser det med det samme...
 


Når kortet åbnes, så har jeg igen brugt den brik,
som ikke er sat på forsiden af kortet. 



Her er der lidt flere blomster på forsiden...
Selve dekorationsarket er fra en pakke med papir fra Danmore
i Mini slimline størrelse... nemt at bruge til dette...


Her ses det færdige kort...
Alt er en smagssag... eller det meste er...
det som startede dette var et kort fra Pia Engbjerg Jensen. 
Pia havde lavet i helt ensfarvet karton, hvilket også er fint...
Jeg blev inspireret, og lavede disse... 


INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre,
som holder af at bruge disse eller tilsvarende produkter.

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...