mandag den 15. april 2013

Søstre på kanten, på Masken

I dag kom der en super sød pige ind og spurgte om jeg ville i teateret???... Og jo tak, det kunne jeg jo slet ikke sige nej til!!!... ;-) Så jeg inviterede min mor med...

Det var et meget tankevækkende stykke... Super godt spillet...

Hmm... Tror vi alle kender til nogle som har taget stoffer???... Læst om eller andet?... Jeg gør... Er selv meget kedelig på det punkt... Jeg napper hellere et glas cola, vin eller rom og cola;-), men bestemt ikke hver dag eller hver anden ;-) men der skal være plads til det hele... Og hvad andre bruger deres liv på er helt op til dem... Syntes ikke der er nogle som skal dømme andres valg.. Jeg tror på at summen af laster er konstant... Det er kun et spørgsmål om, hvilke laster det er?... ;-)

Det er med garanti heller ikke hele verdenen som forstår min kreative verden, men det gør jo ikke at jeg opgiver det som jeg syntes er noget af det mest fantastiske i verdenen... ;-) ja ja... Ved godt det var et kæmpe spring... Rødmer...

Nok om alt muligt og ingenting tilbage til teaterstykket jeg var ude og se... Her er lidt billeder ;-)

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...