søndag den 6. februar 2022

Tags… lavet nemt og hurtigt…

 
1,2,3 og så kom de fineste motiver til syne…
Hvilket du måske allerede har set i mit opslag fra i går…


Materialer:

Pink Fresh Studio: Stamp, Stencil og dies:
- Beautiful Blooms og Celebrating you
Jeg har brugt et aftryk til alle tags…
For at se hvor meget jeg kan få ud af et aftryk… og det rækker langt…

LRDS: Stamp og Dies: Banner
- Anytime stack stamp
- Sentimental stack1 coordinating die

Distress Ink:
- Kitsch Flamingo
- Picked Raspberry
- Forselized Amber
Mowed Lawn
Rustic Wilderness

Simple And Basic:
- Pierced tags (SBD012)

Div.:
- Hvid karton
- Sort mosgummi 2 mm.
- Bogbinderlim

Jeg har valgt at disse skal være meget enkle…
Nogle gange syntes jeg at det helt enkle kan noget…
Der er brugt tid på at fremstille motiver og tekst… 
Og jeg syntes at det skal have lov at vise hvad det kan…


1. Kort.

Den lille detalje, at teksten er hævet ved hjælpe af mosgummi,
Giver en fin effekt på det enkle kort…



2. Kort.
 
Opsætningen på dette tag, er stort set den samme som det 1. Kort.
Blomsten her fylder mere, og derfor fylder den mere på kortet.
 

3. Kort.

Opg’en i dag handler om tekst og 1 motiv pr. kort…
Se om hvordan det ser ud…
Dur det eller?… smiler… og ja jeg blev positivt overrasket…
 

4. Kort.
 
Det kort er også lavet så det ligger ned,
Det er pga. jeg syntes det var lidt fint at bruge blomsten
Som liggende under teksten.


5. Kort.
 
Her er der brugt en tekst, som ikke hænger sammen i et stykke…
Det er derfor nemt at placere den lige som jeg har lyst til… 
 

6. Kort.
 
 På dette kort, har jeg vendt det… og kun 
Sat halvdelen af et motiv på, 
den anden halvdel ser du på kortet neden under.
Banneren er fra LRDS.


7. Kort.

På dette sidste kort, ser du den overskydende halvdel af motivet,
fra kortet oppe over… 
På kortet her, har jeg stemplet og ombosset,
et blomster motiv fra Tim Holtz. 
Ranger: Silver detail embossing pulver.
Oven på har jeg sat blomster, tekst og banner.
Det er en lille detalje jeg har tilføjet med embossing…
Men kortet skiller sig ud fra de andre…

Alle 7 kort er lavet ud af et stempelaftryk, 
som jeg får 6 stk. fine blomster ud af.
Jeg bliver lidt glad i låget når jeg får mere ud af ting end jeg havde forventet.
Alle kort er forskellige…
Og jeg syntes at Pink Fresh Studio har lavet et skønt sæt, 
Som kan bruges i mange forskellige anledninger.



MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...