lørdag den 10. april 2021

Kort til barnedåb... Morfars prinsesse.

Et lille prinsesse kort...

En som skal bruge et kort til hans barnebarns barnedåb...
Kontaktede mig... om jeg ville lave det... 
selvfølgelig vil jeg det... her ser du resultatet...



Dette hjerte er skåret med Tim Holtz Die... 
Inden jeg har skåret det ud, 
har jeg embosset det pastelfarvede karton 
med guld embossingpowder/Fine Detail fra WOW. 
Stemplet jeg har brugt er også fra Tim Holtz
Jeg syntes at swirls har mange anvendelses muligheder.

Jeg lavede 2 stk. hjerter... men brugte kun det ene... 
De er sværtet med Distress Ink
Kitsch flamingo og Pink Raspberry
Limet sammen med bogbinderlim.

Morfars: er stemplet med Three Scoops stempel 
Samt embosset med Guld/fine detail, fra WOW
Princess er skåret ud af guld mirror karton.

Baggrunden er skåret ud med en die fra Cart deco essentials, 
1 lag karton er råhvidt og sværtet med Distress Ink.
2 lag er et dekorations ark i pink nuancer, sværtet med Distress Ink

Oven over hjertet har jeg sat 2 små hjerter, som var en rest jeg havde liggende.
Kronen over højre hjerte bue, er fra teksten Princess.


Når kortet åbnes, ser det således ud.
På højre side står der en tekst fra Gummiapan, Barnedåb.
Jeg har brugt en stencil til at lave mønster på kortet... 
Mønsteret er lavet med Flamingo Kitsch.
På venstre side har jeg brugt teksten, hjertelig tilykke... fra Three scoops.

Dette er et nærbillede af teksten.
Den er skåret i guld/mirror karton

Dette er et nærbillede af teksten.
Den er skåret i guld/mirror karton

Kortet kan foldes op endnu en gang... 
på det råhvide karton har jeg brugt stencil’en igen... 
Denne gang har jeg kun brugt en del af den, for at give en lille effekt, 
Der hvor den personlige hilsen kommer til at stå...

Stencils er en nem måde at skabe lidt liv på et ensfarvet ark... 

Når kortet er foldet sammen, ser det såedes ud...

Opgaven var et kort til en lille piges barnedåb, fra Morfar.
Det blev lavet for lang tid siden... 
men kunne ikke vise det før det var givet videre... 
og det var i dag... så derfor deler jeg det med dig nu...

Du må have en dejlig dag... 
og tillykke til den lille pige som netop er blevet døbt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...