torsdag den 1. april 2021

Corona 1 og 2 farvelægning

Jeg har hygget mig med at farvelægge stempler... 
De er ikke blevet til færdige kort endnu... 
Men jeg ville dele dem med dig... 

Farver gør mig glad... uanset hvad der ellers sker...
Så falder jeg altid tilbage tilbage til mit happy place / hobbyrum...


Jeg stemplede motiverne fra stempelsættene...
Med Versamark Claire...

Og så var jeg klar til farvelægge med Altenew Watercolor´s...

Selvom emnet Corydon-19 ikke er et happy emne... 
så har jeg alligevel valgt glade farver...

Her neden under ser du lidt nærbilleder af  nogle af motiverne.

Måske blev cen pink Corrie-19 virus lidt vild i farven...
Det lille skilt er der også en del forskellige tekster til...
Men den del kigger vi nærmere på
når jeg er nået til at sætte kortet eller kortene sammen.

Når Corvid-19 virussen bliver vist div. Steder er den som ofte rød.. 
men derfor er det ikke sikkert at mine kommer til at være det frem over... 


Der er mange muligheder i disse stempler... 
Jeg glæder mig til at lege videre med dem ;-)

Tak fordi du kigger med...

Du må have en dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...