mandag den 30. april 2012

Armbånd

Hejsa eller godmorgen...

Jeg har fridag... Og nyder at sove længe... Lige nu ligger jeg og bekymrer mig... For der er en del ting jeg skal have kigget på nu hvor jeg har lidt tid til det... Det er slet ikke spændende og stå med et hus sammen med en x...... Det kan jeg næsten ikke bære... Det er voldsomt dyrt og slet ikke spædende... Slet ikke i disse tider... For der er ingen som ved noget om hvad der sker... Og priserne på husene er noget helt andet end da vi købte huset... Så det er ikke godt... Men satser da på at overleve!...

Nu til noget lidt mere hyggeligt... I øjeblikket går jeg med det armbånd som du kan se på billedet det meste af tiden, det har jeg selv lavet... Det er meget enkelt... Randsyet læder, hvor på der er sat nogle dekorative perler, som er svære at få på men smukke når de sidder der ;-) fordelen er da helt klart også at de ikke triller rundt, men bliver sidende der hvor de sættes...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...