mandag den 6. marts 2023

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger.
Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv…
Det er kun fantasien som sætter grænser… 



Et mønstret ark + en tekst + 3 stykker chokolade + rhineston’s

 
Tekst + 1 skygge. + lidt sværte 
lige som jeg har brugt på chokoladerne
 

Det blanke papir nogle chokolader ligger i, 
har jeg her lavet sølvfarvet (mirror karton)…

Jeg har sværtet den samlede chokolade inden jeg sætter mosgummi under.
På den måde vil fx. De hvide farver, få en smugle farve. Hvilket jeg godt kan lide.
Hvis du ønsker at de hvide streger skal forblive helt hvide, så skal den limes på til sidst.

Materialer:

Dekorationspapir:
Felicita (37111) + Mirror karton sølv.

Glitter sten fra:
Art Deco: Grå (3705)

Tim Holtz Distress Ink:
Black Soot

Hjerte chokolade:
Bjørns By Danmore: Hjerte/Chokolade i lag (32017)

Tekst:
 Bjørns By Danmore: Sødeste Chokolade Knus (32016)
 Bjørns By Danmore: Dig og mig (32012)
 

Når jeg samler chokolader:

- Skær baggrund (i karton + mosgummi) 
+ dekoration+ metalpapir til chokolade.

- svært evt delene.

- Lim baggrund til chokolade samt dekorationen sammen.

- Lim nu mosgummi på  chokoladen, 
på den måde får den lidt højde/fylde. 3D.

- Nu limes chokoladen på sit metalpapir. 
Og den er klar til at blive sat på kort m.m.



Her ser du det færdige kort… 

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om,
at indholdet fra DanmoreHobby er delvis sponsoreret. 

Det jeg viser i Dette indlæg er:
Materialer i dette inlæg er en blanding af sponseret, egne ting samt selv design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette, pga. min enorme glæde for det kreative… 
Rigtig god fornøjelse med de kreative sysler hos dig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...