søndag den 5. marts 2023

Kortet til “den mest vidunderlige”

Kortet til et utal af anledninger…

Den mest vidunderlige… 
Hvem er det til?… Til dig… Selvfølgelig er det dig… 😉

Teksten kan i min verden bruges til mange forskellige. Anledninger….
Ven/veninde, familie, fødselsdag, konfirmation, Nabo, kollega osv osv… 
Hvem vil ikke gerne kaldes for vidunderlig for en dag?…

Jeg er nået til et punkt i mit liv, hvor jeg MEGET BEVIDST,
Fokuserer på positive mennesker, indput, oplevelser… osv…
Der er mere end rigeligt skidt og kanel… 
Der vil altid være personer som prøver at ødelægge andres puzzlespil…
For mig at se kommer vi meget længere ved at samarbejde…
Lad os sammen i talesætte det positive… 
 De skønne, vidunderlige og mest fantastiske ting/oplevelser…. 
For mig er det de små positive tanker, som gør livet værd at leve…
Så jeg samler på positive ting/oplevelser ;-)

Her ser du kortet sammen med skæreformene,
 som er brugt til at fremstille dem.

Materialer:

Dekorationspapir: Felicita design: Romantica (37104)
Mirror karton: guld.
Stor Stjerne: Crealies
Glitter sten fra Danmore Hobby (1850)
Glitter limegrøn selvklæbende 30,5 x 30,5 cm. fra Vaessen Creative.
Stjerne die: Crealies CLNestXXL 102 Star. (6623)
Guld hjerte: Bjørns By Danmore: Hjerte/Chokolade i lag (32017)
Tekst: Bjørns By Danmore: Du er den mest vidunderlige. (32019)
Mini stjerner: Bjørns By Danmore: kvadratisk/Chokolade i lag (32018)


I sættene med chokolader i lag fra Bjørns By Danmore.
Finder du sidde små dekorations ting:
“Tegnet streger”, kaffebønner, hjerte og stjerner.
Disse små ting er lavet således at de ikke kun skærer en af gangen, men flere… 
alt efter deres størrelse. Det gør at de er nemme at skære,
i lige det karton som passer til vores projekt.

Disse små ting er super gode til at dekorere med…
Og så har du dem altid i den farve du skal bruge…


Når store og små dekorations ting blandes og på sættes på kortet,
Så gør det at der kommer lidt 



Her ser du det færdige kort….       

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om,
at indholdet fra DanmoreHobby er delvis sponsoreret. 

Det jeg viser i Dette indlæg er:
Materialer i dette inlæg er en blanding af sponseret, egne ting samt selv design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette, pga. min enorme glæde for det kreative… 
Rigtig god fornøjelse med de kreative sysler hos dig.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...