fredag den 4. januar 2013

Lige til at kramme ;-)

Jo jo... Du har helt ret... Kom lige til at lave enkelt magnolia mere... Og der kommer sikkert flere til endnu...
Syntes jo det er fantastisk at sidde og farvelægge disse stempler!... Først brød jeg mig ikke om dem, da de jo hverken har mund eller næse... Griner... Men netop dette syntes jeg om nu... Det giver flere muligheder, syntes jeg...

Det kort jeg har lavet her, er lavet ud af resterne fra det kort jeg lavede i går. Der er brugt et halvt ark af hver farve... Sådan ca. I det jeg har skåret til 2 så passer det... ;-)

På dette kort har jeg moret mig lidt med at dekorere det ensfarvet karton. Ved hjælp af en hvid pen... Samt stickles... Disse to er med til at give kortet et sammenhæng og danne en helhed på enkel vis ;-)

Det ene billed er af kortet fra i går og det fra i dag... Så kan du selv sammenligne de to ;-)

Du må have en fantastisk kreativ dag... ;-)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...