fredag den 31. maj 2013

Foldekort i pink... Med gul/pink roser

Hejsa... 

Neeeej... Jeg har jo lavet en del kreativt som slet ikke er nået her ind på bloggen... 

Nu vil jeg lige starte med det nyeste som jeg har lavet i dag... 

Kortet er et foldekort... Som er skåret på min Pro... Men kan også skæres i hånden... Ved at måle sig frem ;-)

På kortet har jeg sat en dekoration med en blomst... Og tilføjet lidt stickles ;-)

Dem som kender mig vil vide at der altid er plads til lidt glitter... ;-)

Således ser kortet ud når det er foldet sammen... 

Jep... Her kan du se foldninger... Enkelt at gå til ;-)

Masser af kreative hilsner fra mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...