søndag den 22. september 2013

Kort... Kort... Kort...

Hejsa... 

Laaaaang tid siden... Jeg har haft alt for meget at se til... Været på en dejlig ferie i Polen... Hvor jeg troede jeg skulle dø... Smiler...oplevede så meget i Polen... Og er jo ikke så glad for højder... Højdeskræk... Og var bla. Ude og gå på bjergtoppe... Griner... Men som du kan se så overlevede jeg ;-)

Nu hvor det så ikke er ferietid længere... Så er jeg så heldig at have fået en lille lejlighed tæt på butikken ... Og det giver helt klart lidt arbejde... Flytte ting... Pakke ud... Finde et sted til tingene... Og så køkkenet. Alt hvad der er kommet ind i skabene er blevet vasket af først... Hvilket giver rigtigt meget arbejde ;-) men så dejligt når det er gjort ;-)

Ind imellem mine dejlige kunder og lidt før og efter lukketid, har jeg lavet lidt nye kort... Til inspiration... Men også fordi salgsstativet trængte til at blive fyldt op... 

Jeg er jo stadig et kæmpe legebarn... Og dette var hvad jeg fik ud af et A4 ark med to 3D'er på... 









Smiler... Disse fire kort er meget ens og alligevel meget forskellige ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...