søndag den 18. august 2019

Embossing made Easy...

Hejsa...




Velkommen til min blog ☺️
Tak fordi du er her ☺️


Dette kort er lavet med samme teknik, som sidste opslag, og hvis du ønsker at læse om embossing powder, og hvordan det bruges, så kan du se det HER .


De to kort jeg startede med at vise jer i denne post, er lavet ved at bruge et stempelværkøj, der er klippet to ens ark... 1 stk. Brunt karton og 1 stk. Sort karton. Disse to ark skal være samme størrelse, og ligge samme sted i stempelværktøjet. Da disse to skal være ens.

Da disse to ligge ovenpå hinandenog skæres over, ca. 1/3 Inde på arket.
Derefter har jeg taget 2 ens foldet kort i creme farve. Og taget et brunt ark til venstre side og et sort embosset ark til højre side, eller omvendt, da der bliver to kort ud af dette.

Når de embossede ark er sat på, findes tekst og derefter perler (deko). Og kortet gøres færdigt.


Kort nr. 1.





Kort nr. 2.






Kort nr. 3 & 4.

Der er igen embosset 2 ark. Til 2 kort, denne gang er det embossing powder'et som er i forskellige farver... 

Hvert ark med embossing dekoration, er klippet over på midten.

I stedet for at bytte rundt på delene...
så er de trukket fra hinanden, og sat et stykke dekorationsark imellem dem.
Såååå ser det således ud 😉

Kort nr. 3.






Kort nr. 4.





Stemplerne jeg har brugt her er nogle ældre nogle jeg har fundet frem fra gemmerne... 
Gamle/brugte/ selvom de ikke er nye, så er jeg Stadig såååå glad for dem... smiler... ☺️ 

Kig hvad du har liggende i dine gemmer... 
frem med dem...  oooog IGANG 😉

Håber dette kan være med til at inspirere dig...

God fornøjelse med det kreative...😉
Fortsat god weekend 😉

Masser af kreative hilsner fra:
Heidi Bjørn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...