søndag den 15. september 2019

Juelehjerter med Tim Holtz dies

Hejsa... 

Jeg har leget lidt med disse hjerter...
Hvert hjerte er lavet ud af et stykke karton, som er sværtet, embosset, foldet, limet.

Her ser du de materialer jeg har brugt til projektet.

Først skar jeg en masse hjerter... 

Prøvede lige at samle et, for at se hvordan det så ud... og tænkte her mangler noget... 

Så gik jeg igang med sværte og embossingpulver... og kom vidst til at skære lidt mange 🤣

Har skåret dem i brun og mørkerød... 
Til sidst lavet nogle få stykker i lidt andre farver.
De 3 i andre farver, blev jeg lidt glad for, og er derfor dem jeg er gået igang med...

Måske lidt vilde i farven, vil nogle af jer mene... ☺️

Måske er det kun mig... meeeen jeg syntes om disse lidt sprælske hjerter, i friske farver... 
en kalder dem jule hjerter... andre bruger dem til valentine... bryllup osv osv osv...
Det er kun fantasien som sætter grænser ;-)

De kan blive i lige de farver der passe til dig... 

Tak fordi du kigger med...
Håber dette kan inspirere dig til selv at lave noget kreativt... 

Fortsat god dag til dig og dine...
Hilsner fra Heidi













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...