fredag den 27. september 2019

Servietfoldning...

Hejsa... 


Velkommen til min blog...
Mange tak fordi du kigger ind i mit lille univers 😉

Jeg har hygget mig med at lave servietfoldningskort... 
og det blev til nogle stykker... 
i dagens indlæg viser jeg dig dem her... 
hvis du ønsker at se hvordan de er lavet...
 så se lidt nærmere på den blogpost før denne.

Jeg har lavet konvolutter til alle kortene... 
de er lavet med WR memorykeepers konvolut foldeværktøj...
Med det værktøj, er det nemt at lave konvolutter som matcher kortet...
Når du selv folder konvolutterne...
har du jo mulighed for at folde dem i mønsteret papir som matcher kortet osv.
Her er de lavet i hvid, og tilføjet et motiv fra Stamping Village 😉

Her er de kort jeg har lavet i alle regnbuens farver... til inspiration😉



Dette kort er det som du kan se hvordan er lavet i tideligere blogpost 😉








Dette er færdigkøbte konvolutter... og her pynter det også med lidt dekoration... eller?...

Her var lidt inspiration... 
god fornøjelse med det kreative...

Hilsner fra Heidi Bjørn.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...