lørdag den 12. oktober 2019

Distress ink baggrunde til Halloween...

Hejsa


Mange tak fordi at du kigger ind i mit Univers.
Det glæder mig mere end du ved.


I dag, viser jeg ikke et færdigt produkt...
 i dag er et lille kig ind i hvad jeg hygger med for tiden 😉

Det er tid til at hygge med diverse Halloween ting... 
så jeg er igang med at lave baggrunde, 
Der er masser af farver i... 

Jeg har skåret en rund stencil med min Big Shot+ dies.
Den har jeg brugt til at lave månen med.
Selve farverne er Distress ink/ Tim Holtz.
Jeg har brugt disse farver:
Orrange - Carved Pumpkin
Pink - Pink Raspberry
Lilla - Vilted Violet
Blå - Blueprint Sketch
Grøn - moved Lawn

2 lag farve: Vintage Photo og Black Soot.

Nu er det tid til at lave"splatter effekt" ...
Lidt vand og en børste eller pensel.

Ooooog sååå endte mine med at se således ud ☺️


Disse baggrunde jeg deler med dig her er alle lavet på samme måde alle...


Her er brugt nogle af de nævnte farver... 
På det billed over denne tekst.

Her er alle farverne brugt, som jeg har nævnt... 




Så er vi nået til ende, i dagens hilsen... 
jeg håber du har fundet lidt inspiration...
Og hvem ved måske der kommer en hilsen med de færdige projekter...

Hilsner fra
Heidi



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...