fredag den 28. juni 2013

Godmorgen... Sol og smukke blomster...

Smiler... I dag, da jeg kørte på job, var himlen fantastisk... Den skiftede næsten fra det ene øjeblik til det næste!... 
Jeg gjorde 3 stop på vejen inden for 10-15 min. Og som du kan se, så er himlen meget forskellig fra første billed og til sidste Foto... Bliver lidt imponeret over naturen ;-)

Dette er det sidste billed jeg tog på vej her til... Måske det ender som scrap's en dag ud i fremtiden ;-)

I onsdags fik jeg disse smukke blomster af Anne-Marie... Som har sådan nogle i haven... Er de ikke skønne?

De er store og flotte ;-)

God weekend til jer der har det allerede nu ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...