tirsdag den 11. juni 2013

Rejse magnolia og en blomster 3D

Godmorgen....

Er netop landet på job... Og her er ganske fredeligt... Så måske jeg lige skulle smide en hilsen ;-)

Et lille rejsekort er det vidst ved at være tid til... ;-)

Stickles er altid godt.. Det giver en super effekt ;-)



Det kort du netop har set var med et magnolia motiv... Malet med Copic Ciao... Men der kan jo også nemt laves fine kort med 3D'er ;-) hvilket jeg netop har forsøgt mig med... 

Ihhh... Jeg syntes altid det er spændende at se hvad der kan komme ud af et stykke karton eller flere... Der er sååååå mange muligheder, hvilket fascinerer  mig meget... Og det sjove ved det er helt sikkert også... At hvis jeg havde givet de samme materialer til en anden, så havde kortet set helt anderledes ud... Og netop det at vi hver især gør tingene forskelligt... Er spændende ;-)




Smiler... Det er nok ingen hemmelighed at jeg i de fleste tilfælde kan finde plads til noget lyserødt/ pink på mine ting... Samt lidt glimmer/ stickles ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...