onsdag den 26. juni 2013

Scrapbook med roser

Godmorgen...

I dag er det gråt og kedeligt i vejret... En god dag til at være kreativ i... ;-)

Jeg har været igang med at lave Scrapbook af de første billeder jeg har taget med mit nye kamera... Syntes selv det er lykkedes mig at tage et par gode billeder af min nye rose... 
Dette billed viser et bredt udsnit af siderne... 

Her er de to sider sammen... Som de hører sammen ;-)

Jeg syntes billederne siger så meget, og har derfor valgt en neutral baggrund... Samt dekoration ;-)



Vi napper lige et lidt nærmere kig på den anden side/LO også... 

Lidt billeder af detaljerne, skal der også til ;-) here we go... 




Det fascinerer mig hvor forskellig rosen ser ud, alt efter hvor meget den er sprunget ud... Men smuk syntes jeg den er i alle faserne ;-)

Dette var lidt inspiration fra morgenstunden... Ha' en dejlig kreativ dag derude... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...