lørdag den 1. juni 2013

Foldekort, studenter...

Ihhh... Jeg har hygget med at lave kort i dag... Dejligt... Har blandt andet brugt de motiver jeg viste jer... 
Først napper vi lige hele kortet... 

Det er et foldekort... Lidt sjovt hvad man kan få ud af et ark karton og lidt lapper ;-)

Lidt glitter skal der til også dette kort ;-)

Selvfølgelig har jeg også lavet et til tøserne... ;-)

Dette kort er selvfølgelig også et foldekort... 

Jep... Der skal selvfølgelig også lidt stickles på ;-)

Nu hvor jeg var igang... Så kunne jeg jo lige lave et med blomster... 

Jaaaaa... Der manglede liiiiiiiiige lidt stickles... ;-)

Det giver lidt liv med en swirl eller to ;-) syntes jeg... 

Og så lige en til... 


Så blev det vidst ikke til mere kreativitet i aften ;-)

Og dog... Kan jo være jeg lige laver et lille kort mere... Hvem ved?... ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...