fredag den 19. april 2019

Get Well kort


Published Post 04/18/2019, 23:50 PM

Et foldekort ... get Well Card



Hej... 


Nu er det påske og tid til hygge... sååå jeg kiggede lidt ind i mit hobbyrum... og legede med dette kort... endnu et foldekort er der sikkert nogle som vil tænke... men jeg må indrømme at jeg hygger mig enormt med disse kort som kan et eller andet... 😊😊


Selve kortet er foldet i lyselilla der ud over er der brugt et ark mørkelilla, samt dette som du ser på billedet... dette ark har jeg embosset med super fine detail/ clear.


Det lilla’e ser næsten lyserødt ud under embossing’en... næste skridt er at sværte arket... 


Jeg har brugt to stk. Et til forside og et til bagside. 
Her ser du hvordan de ser id før og efter de har fået sværte (Dusty Concord)


Der er ligeledes brugt 2 stk af disse, en til forside og et til bagside.

Jeg havde en rest fra det jeg lavede sidst, og overvejede kort om det skulle bruges... de så således ud... 

Selvom det nu også var en mulighed, så holder jeg mig til det lilla... 


Teksten på kortet er det næste jeg har lavet... 
- Teksten skæres der hvor den skal være på dekorationsarket. Og alle dele gemmes!
- Herefter limes den mørkelilla karton sammen med dekorationsarket... 
- nu limes den guldfarvede tekst på, samt de andre små dele... og siden er klar til montering  på kortet... 


Motivet monteres... og evt. Lidt glitter/ sten eller andet... i min verden er jeg glad for lidt der glitre... syntes det giver lidt liv i kortet, i mange tilfælde... 


Alle dele sættes sammen og dekoreres endeligt færdigt... 


Således ser det ud når det åbnes kortet... det har næsten form som et “hus”...  og der er masser af plads til en hilsen😉


Til sidst ser du her bagsiden på kortet...

Da der har spurgt om mønster så smidder jeg lige et billed af min skitse... med mål på, så Kan i selv gå igang 😉


Kreative hilsner fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...