fredag den 7. juni 2019

Games, farvel til en god Kollega..


Hej

Tak fordi du kigger ind til mit univers. det glæder mig mere end du aner.

Dette kort er et interaktivt kort....
Det skifter imellem to motiver... men det kigger vi nærmere på her neden under...

Her ser du selve forsiden.
Det ensfarvet karton, har jeg embosset et motiv på...
Det er embosset med: Ranger: blå Tinsel, der er masser af glitter i... og giver derfor en god effekt.
Her har jeg lagt motivet på, samt den cirkel, som kortet samles med,
 den er dog ikke den rigtige farve... men den giver mig et indblik i hvordan det ser ud, 
samt hvor meget jeg vil kunne se af billedet, på det færdige kort.
Billedet limes på med limstift.
Der er brugt limstift for at billedet er limet på hele fladen, da dette har betydning for kortets funktion.

Når billedet er limet på, skæres der med cutting dies.. den som kommer til at give funktionen.

 Her ser du det billed som kortet kommer til at skifte til.

 Når forsiden er samlet og limet på kortet ser det således ud...

Den runde blå cirkel dækker over den mekanisme, som får kortet til at skifte imellem de to billeder.

 Her ser du selve bagsiden.
Jeg har lagt de klippede dekorationsdele oven på det embossede ark.
Ved at ligge delene op inden de limes på, kan jeg
danne mig et indtryk af hvordan jeg vil have det til at se ud når det er færdigt...


Jeg har sat disse to billeder ind, 
da det giver et lille indblik i den effekt der er i embossingpulveret.



Det holografiske motiv er skåret ud  med en Cutting die, o karton med lim på og sat på


Her ser du side nr. to, når der er drejet på den lille tab.
En funktion i nok kommer til at se mere til her fra mig...

Da jeg har taget et lille videoklip af hvordan kortet virker...
Sååååå kan i se det her... ;-)


Fortsat god dag til dig og dine...
Håber dette var til god inspiration for dig, og god fornøjelse i det kreative univers.

Hilsner fra Heidi Bjørn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...