søndag den 2. juni 2019

Idé til Herrekort / Konfirmationskort...

Velkommen til mit univers:
Her er et lille udsnit af dette kort.... og MANGE TAK FORAT DU KIGGER IND I MIT LILLE UNIVERS... det glæder mig mere end du aner... 
 Hvis du vil vide hvordan det er lavet så kig med her 😉

Jeg har lagt stemplerne op på 1/4 af mit dekorations karton.
På den måde kan jeg stemple hele arket ved at flytte karton'et 4 gange. På på den måde lave mit eget ark. Selvfølgelig kunne man vælge at købe et færdigt ark i stedet for disse steps. 😉

Her kan du se hvordan det ser ud når jeg har stemplet det samme motiv 3 ud SF 4 gange... 
jeg nyder at bruge dette når jeg laver kort.... 
på den måde får JEG indflydelse på hvordan mit dekorations ark m.m. Ser ud... 
i mit kreative univers er intet rigtigt eller forkert... 
men et spørgsmål om smag!...
 og det som kan være rigtige at gøre i det ene tilfælde kan være forkert i en anden situation...
 så gør det som føles rigtigt for dig...😉


Jeg kiggede på mit ark... og tænkte at der manglede lidt fyld 😉 oooog... stjerner er der altid plads til 🤣... 
Stjernerne er påført på samme måde som de øvrige motiver, dvs. Stemplet af 4 gange.

Computeren: den er skåret med en cutting dies, og tasterne er sværtet med Distress Ink Oxide ( da den er heldækkende på mørkt karton derefter er den embosset med clear fine detail embossingpowder. 

Teksten er skåret med en cutting dies
- 1stk. Baggrund i mosgummi,
 teksten er skåret i et ark holographic karton, med lim på...
 Kender desværre ikke mærket, da det er noget som jeg har købt i løse ark i min lokale hobby butik... 
men i forhold til mange andre ting med lim på i forvejen, så limer det fantastisk!!!... og det er jo en fornøjelse... 😉

På billedet ses... at jeg har tilføjet Nuvo Drops, i flere nuancer...



Iinden i kortet, er der sat navn på personen som skal have dette kort... 
teksten er lavet med samme selvklæbende holographickarton som teksten på forsiden af kortet.
Navnet sidder på en lomme som kan indeholde penge, gavekort,billetter osv... 



Her ser du det færdige kort ☺️
Det jeg syntes var lidt spændende at vise dig med dette kort, er at hvis man bruger "glitter/holographiceffekter"... på denne måde, så kan der selv på et herrrekort, være plads til masser af effekt... set med mine øjne...
 Meeeeeen...  hvad tænker du?

Mange tak for din interesse for dette blog indlæg... 
Det glæder mig mere end du aner... 

Fortsat en god dag til dig og dine.

Masser af hilsner fra
Heidi Bjørn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...