onsdag den 15. september 2021

Et kort til Frk. smil.

Frk. Smil fylder 18 år.


I den anledning lavede jeg dette kort.

Opg. er:


Text: Frk. Smil + 18 år/ tillykke.
Emne film med Vampyr og lignende.
Hun er glad og farverig.
Plads til pengegave.


Her ser du den lille vampyr fra de nye skæreforme
fra Tim Holtz (Costume Party, Colorize) 
han lå på mit bord, da jeg blev spurgt om at lave dette kort.
Som du kan se så kom han med på det færdige kort.

1. lag                            2. lag
3. lag                            4. lag

Jeg har lavet denne lille skønne figur i 4 lag...
Og jeg er vild med ham... 
Syntes han har det skønneste udtryk... 
Og ham som skulle bruge kortet syntes det passede til anledningen.

Prøv at lig mærke til detaljerne i de "Angel Wings" fra Tim Holtz... det er da lidt lækkert at vi kan få så fint detaljeret værktøj... eller?

Materialer: 


- Vingerne er lavet med: 3D Impresslits nr. 664248, winged

- Tekst samt tal: er lavet med design5's alfabet m. skygge.
Tillykke: er skrevet med die fra Three Scoops

- Der ud over er der brugt div. små dokrations elementer:
Clay  stjerner/hjerter samt Halvperler.

- Baggrunden er lavet med makuleringsstrimler, som er sat på et stykke kopipapir og derefter skåret ud med Simple and Basic's slimline die. Det er vigtigt at det sættes på et stykke papir, hvis du som her ønsker at skære det ud med en skæreform.

- Karton: Div. rester til baggrund i regnbuefarver.
Mirror karton guld/sølv
Glitter karton: guld/sølv

- Kortbasen: 3 fløjet kort.
A4 ark: score ved 4" og 8".


Teksten er skrevet med Deign5 alfabet die's.
De ligger i 2 lag, således at der dannes en skyggeeffekt,
på hvert bogstav.
Skygge er god til at skelne fx. tekst/baggrund/dekoration af.
 

Når kortet åbnes, ser du dette.
Der er lavet et ark med makulator strimler i
kvistkarton og mirror papir i pink, med prægning.
Det giver en fin effekt, kontrasten
Mirror papir sammen med kvistkarton.
Blankt op imod mat/groft kvistkarton ;-)

Tekst og dekoration er det samme som på forsiden af kortet.
blot i lidt andre farver.


 Side 2 ser således ud, når der åbnes fra forsiden af.
Baggrunden er limet således at der er plads til at sætte penge/gavekort ned i lommen.
Baggrunden er kun limet på 3 sider.
Jeg har sat et lille kort ned i lommen for at vise hvor den er.


Åbnes kortet en gang til, så kommer dette til syne... 
Jeg har skåret en baggrund i råhvid og sat inderst til at skrive på.


Her ser du det færdige kort... med tilhørende kuvert.

 Masser af kreative hilsner fra Heidi Bjørn.

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre,
som holder af at bruge disse eller tilsvarende produkter.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...