mandag den 18. april 2022

Fødselsdagskort til min erstatningsdaddy

 I dag har jeg været til fødselsdag hos Frank…

En fantastisk gut som fortjener et “Herre kort”…


 
Dagens opg.
Herre fødselsdag.
Han kan løse de fleste opg’er med sin store håndværks-viden, 
han er videbegærlig ang. Videnskab.

Jeg fandt derfor disse materialer frem…

Materialeforbrug:



Ud over det som du ser på billedet har jeg brugt:
Råhvid kortbase 8” x 8” foldes på midten.
1/4 —> A4 ark akvarel karton (til motivet).
Versa clair sort stempelfarve til at stemple motivet med.
Pensel og vand til Karin Brushmarker Pro.
Teksten er fra Pink Fresh Studio.
BigShot, saks og lignende alm. “Crafty things”
som jeg altid har i nærheden.


 
Disse Karin Brushmarker Pro penne, 
Er med brush tip, og indeholder akvarel farve.
De er nye her hos mig… 
Jeg købte dem da jeg var på Scrap-A-Mania.
Jeg tænkte at de var nemme at have med mig…
Vinklen på foto’et er taget i, er måske lidt anderledes,
Men det var for at vise dig navnet på de farver jeg har brugt.

Motiver fra Crafty Anni
Selve motivet med Edison er et stempel fra Crafty Anni.
Jeg er vild med denne serie af forskellige “nørder”… 
Den ene er finere end den anden… love it…
Jeg har haft stor glæde af denne serie.
Ooog så sendte de en lille skøn hilsen med og en overaskelse…
Jeg må indrømme, at det gør at jeg føler mig værdsat, som kunde!…
Er super glad for deres hurtige måde at sende tingene til mig på!… tak.

Lad os kigge lidt nærmere på selve kortet:
Dagens kort er igen lidt simpelt. Det fascinerer mig i øjeblikket…

Jeg har på kortet her, brugt lidt tid på at male motiverne…
Og da jeg syntes at det skulle komme til sin ret, 
så valgte jeg, at lade motivet spille hovedrollen ;-)

 
Jeg er vild med hans udtryk!!!… Edison…
Jeg har set ham malet i stille og rolige farver…
Men syntes at han sagtens kunne tåle,
at være lidt mere farverig i dagens anledning.

Baggrunden er skåret med en dies fra Simpe and basic.
Baggrunden er lavet med 3 ark karton: hvid 
+ dekorations ark fra Three Scoops samt et ark fra blokken på billedet.
Det sidste ark, har et lidt rustikt udtryk, hvilket jeg er lidt vild med.


Jeg kunne slet ikke stå for disse pærer… 
I alle mulige former… 
Jeg har tegnet et par sorte linjer på baggrunden, 
så de havde noget at hænge på ;-)


Teksten på kortet, har jeg stemplet og skåret ud, med dies…
Dette gør også, at jeg nemt kan klippe flere og ligge under teksten…
Således at det giver lidt højde på teksten.
I dette tilfælde har jeg skåret teksten ud i alle regnvbuens farver…
Og limet dem samme… 
Ikke en effekt som er i øjenfaldende ved første øjekast…
Men jeg holder af at der gemmer sig en lille overraskelse et eller andet sted i kortet…
Og denne gang var det teksten som havde et lille surprise element i sig…
Hvis du ønsker at dette er mere synligt så kan du skubbe dem let til den ene side.
Men da jeg gerne ville holde det enkle i dette kort så valgte jeg dette.

Bagsiden af dette kort, ser således ud…


Smiler… skøn tekst ;-)
Og fødselaren er glad for sådanne nogle….
Så den måtte med… 
Selvom jeg nu aldrig har hørt om noget, som han har lavet om… ;-)
 

Her  ser du det færdige kort… med sin kuvert…

 
MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre

2 kommentarer:

  1. Det er et super flot kort. Rigtig god ide med et slimline og så denne lysepære kæde. Mange tak for de søde ord og fordi du deler din kreativitet med os. Det betyder utrolig meget for os her hos Crafty Anni :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din skønne hilsen… sikken det glæder mig at høre… Her hos mig spreder jeres stempler megen hygge…

      Slet

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...