tirsdag den 27. september 2022

2. Dag: Papirknus

2 ud af 5 Dagens kort. 

Baggunds ark fra lykkepose…
Jaaa… dem kommer i til at se lidt til…
De er skønne 😉


 
Dette er nr. 2 kort til min box… 
Kortet er slimline format (10 cm. X 21 cm.)
Der kommer flere kort til box’en end disse to 😉
og vi tager dem lidt af gangen…

Alle kortene har disse fællestræk:
Dekorations ark fra Three Scoops.
Pynt fra Tim Holtz eller Pink Fresh.
Tekst fra Bjørns By Danmore.
Div. Glitter halvperler.
 
 
Information om materialerne:
På dekorations arket fra Three scoops er der brugt 
Blomsterne er fra Pink Fresh Studio (stempel, die og stencil)
Hjerte baggrunden fra Bjørns By Danmore (32001)
Teksten: Papirknus: Bjørns By Danmore (32005)
Til sidst drysser jeg lidt glitter på i form af halvperler, og lignende
 

 
Baggrunden er præget/skåret med die… 

Selvom noget ser enkelt ud… er det ikke altid det nemmeste at lave…
Men sikken jeg har hygget med at lave det… 😊

Boksen som jeg samler disse kort i.
Bliver givet væk… når i har set indholdet.
Nogle gange føles det bare fantastisk at glæde andre 😉


  
Papirknus er skåret i alm. sort + hvid karton…
Fremhævet med lidt mosgummi bag ved teksten.
På den måde er kortet ikke helt fladt.
Dimension giver lidt liv i kortet syntes jeg 😊



Her ser du det færdige kort... 

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem eller design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...