mandag den 26. september 2022

1. Dag: Tillykke, du fortjener det.

1. Ud af 5 Dagens kort.

Da jeg var til Scrap-A-Mania, købte jeg lykkeposer…
Der i var der bl.a. design ark fra Three scoops.
Dette papir er baggrunden på dette kort.


Jeg har lavet en box med forskellige kort i…
og vi tager dem lidt af gangen…

Alle kortene har disse fællestræk:
Dekorations ark fra Three Scoops.
Pynt fra Tim Holtz eller Pink Fresh.
Tekst fra Bjørns By Danmore.
Div. Glitter halvperler.
 

Information om materialerne:
På dekorations arket fra Three scoops er der brugt 
Englevingerne er fra Tim Holtz
Blomsterne er fra Pink Fresh Studio (stempel, die og stencil)
Stjerne baggrunden fra Bjørns By Danmore (32002)
Teksten: Tillykke: Bjørns By Danmore (32007)
Tekst linie med sort baggrund er fra: Bjørns By Danmore.
Til sidst drysser jeg lidt glitter på i form af halvperler, og lignende
 
 
Baggrunden er præget/skåret med die… 
Den bliver i samme arbejdsgang, præget og skåret med det stiplede linier.
En effekt jeg er lidt vild med. 

Kortet er enkelt, men alligevel dekorativt.

Boksen som jeg samler de kommende kort i.
Bliver givet væk… når i har set indholdet.
Nogle gange føles det bare fantastisk at glæde andre 😉

 
Tillykke er skåret i guld glitter karton med lim på…
Ihhh hvor er det skønt at arbejde med… sååå nemt 😊😉

Teksten  + vinger har jeg lagt lidt mosgummi bag ved.
På den måde er kortet ikke helt fladt.
Dimension giver lidt liv i kortet syntes jeg 😊



Her ser du det færdige kort... 

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem eller design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...