søndag den 2. oktober 2022

7. Dag: Tag’s

Dagens kort. 

Sidste indlæg til min boks med baggrundspapir fra lykkeposer…
Dette papir er baggrunden på disse kort, 
lige som de tideligere kort til box’en.

På Kortene her neden under har jeg brugt mange forskellige 
3D Impresslits fra Tim Holtz.
Fordi jeg er vild med dem… men det kunne lige så fint være meget andet pynt som blev brugt på disse små kort…
Grunden til dagens indlæg på min blog, er også for at vise hvor simpelt det kan gøres… og stadig have en meget fin effekt…

Det simple kort er ikke altid det nemmeste at lave…
Da der heller ikke er mange elementer til at “dække” over evt. bummerter/fejl… og det har derfor også en vigtighed om hvor på kortet dekorationen placeres ;-)
Men det ved i sikkert allerede en masse om…
Hvis ikke… er i meget velkommen til at spørge…


Her ser du alle 10 kort.
De er ens… og alligevel forskellige… 
- de har alle samme størrelse.
- de har alle en baggrund som er et dekorations ark fra lykkeposen.
- de har alle en blank dekoration (3D Impresslits)
(dette kunne også være andet pynt)
- De har alle nogle få halvperler på sig i et ulige antal (næsten).
(Find selv ud af hvilke… smiler)
 
 
Information om materialerne:
På billedet oppe over… ser du materialerne… 
Der er brugt “basic” materialer fra skrivebordet, saks og lignende.

1. 🌸 På dekorations arket fra Three scoops er der brugt 
2. 🌸 3D Impresslits fra Tim Holtz
3. 🌸 Da baggrunden fra Bjørns By Danmore er større end jeg har brug for på disse kort, så har jeg skåret dem med Til Holtz Deckle edge.
4. 🌸 Blomsterne er fra Pink Fresh Studio (stempel, die og stencil)
5. 🌸 Baggrunde og tekst die fra Bjørns By Danmore
32001,32002, 32003, 32004, 32004, 32005, 32006, og 32007
6. 🌸Tekst linie med sort/hvid baggrund er fra: Bjørns By Danmore.
15260/15261
7. 🌸 Til sidst drysser jeg lidt glitter på i form af halvperler, 
og lignende Nuvo Drops + halvperler.


Her Neden under ser du dagens kort…
Der er 10 stk af dem…
Et billed af 2 kort (hele kortet)
Samt et nærbilled af hvert kort, hvor det er nemmere at se effekter.
Jeg vil lade billederne tale for sig selv…
Måske vil de inspirere dig til at gå igang selv… 
Mulighederne er mange i vores kreative univers… and i love it…


Kort nr. 1 + 2:


 
 
 

Kort nr. 3 +4


 

 

 

Kort nr. 5 + 6:
 





 Kort nr. 7 + 8

 

 

 

Kort nr. 9 + 10:

 
 


- Til og fra kort…
- Tag’s…
Fælles for de to punkter er: 
Et lille kort hvor der kun er plads til den vigtigste information.
Og en kærlig tanke.



MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem eller design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...