fredag den 3. marts 2023

1…2…3… Wupti så er der et tag til dig

Lavet med kun få rester fra andre kort…

Nogle gange holder jeg meget af simple ting… 
Og dette kort, er et eksempel på dette

 
Materialer:

Dekorationspapir: 
Card Deco/stripes - Pastels (CDDSMF006)

Vellum 
Bag tekst.

Guld glitter selvklæbende 
30,5 x 30,5 cm. fra Vaessen Creative. (2111-017)

Tag: DanDies: 7848 +7849

Rødt hjerte: 
Mirror karton: Rød.
Bjørns By Danmore: 
Chokolade hjerte i lag.  (32017)

Tekst: 
Dig: Bjørns By Danmore: 
Dig og mig?!… (32012)

Lidt bånd.


Glitter guld, har en fin effekt…
Og er super nemt at bruge til tekster…


Teksten er lavet i 3 lag:
Sort + Elfenben farvet + selvklæbende glitter guld

Guld og elfenbensfarvet karton er limet oven på hinanden.
Herefter er det monteret forskudt, oven på det sorte karton, 
således at det danner en skygge effekt.



Her ser du det færdige kort…


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om,
at indholdet fra DanmoreHobby er delvis sponsoreret. 

Det jeg viser i Dette indlæg er:
Materialer i dette inlæg er en blanding af sponseret, egne ting samt selv design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette, pga. min enorme glæde for det kreative… 
Rigtig god fornøjelse med de kreative sysler hos dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...