torsdag den 2. marts 2023

Udgivelse af Bjørns By Danmore.

I dag er disse nye skæreforme blevet udgivet… 

“Bjørns By Danmore”
De har været længe under vejs… 
Og nu landede de… yeah…

Jeg har haft fornøjelsen af at se på dem et stykke tid…
Og jeg tænker der er magne muligheder med dem… 
Nogle gange svært ikke at sige det HØØØØØJT… 
Når prøverne lander på mit bord… 

Jeg holder meget af processen fra idé til produkt…
Mine små krøllede tanker som ender ud i noget du eller andre kan få glæde af…

Men NU er dagen kommet hvor jeg kan dele det med jer…
Hvilket jeg selvfølgelig er glad for…
Og meget spændt på hvad i syntes om… rødmer…

En ting er, at sidde stille og roligt og gøre sig tanker om hvad det kan bruges til…
Noget andet er, at være så heldig, at se jer bruge værktøjerne…
Jeg håber derfor i vil tage vel imod disse…

Her neden under ser i de “rå” sider…
Mine egne infomations sider…
Tingene er skåret ud med værktøjerne, i simple farver…
Måske det kan inspirere dig til at skære dem i dine ynglingsfarver…
Jeg bruger siderne til at se størrelserne på tingene… 
når jeg selv sidder og arbejder med tingene…
























Du og dine må have en fantastisk dag…



MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om,
at indholdet fra DanmoreHobby er delvis sponsoreret. 

Det jeg viser i Dette indlæg er:
Materialer i dette inlæg er en blanding af sponseret, egne ting samt selv design’et dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette, pga. min enorme glæde for det kreative… 
Rigtig god fornøjelse med de kreative sysler hos dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...