mandag den 4. juni 2012

Pizza og hjerter...

Hejsa...

Hmm... jeg syntes mænd er mærkelige... men samtidig er de jo også fantastiske... eller i hvert fald nogle er... ;-)

Jeg havde truffet en for mig MEGET stor beslutning... og gik ud og fejrede det sammen med en veninde...
Mit humør var godt... men samtidig også MEGET bekymret for hvad der sker... min belsutning kan nemli komme til at koste mig dyrt... såååå det er lige vel meget nervepirende... ;-) og du vil helt klart komme til at høre mere om det...

Vi gik som sagt ud og spiste en pizza... og tænk dig... jeg fik en pizza som så således ud... :


Hjertet var ca. 10x10cm. og da jeg opdagede det blev jeg meget stille...
hmm... vidste ikke helt hvad jeg skulle syntes om det...


Således så det samlede billed ud...

Hmm... heldigvis havde veninden og jeg skrældgrinet hele aftenen... så det fortsatte vi med...
Hmm... jeg blev stille...
Kiggede lidt på tallerknen... havde ikke set det i første omgang...
men da jeg så det... troede jeg at jeg så syner... ;-)
jeg fik fremstammet til Malene... om det var en stjerne der lå der så fint ved siden af min pizza...
Malene kiggede lidt... og så kiggede hun på mig og sagde at det syntes hun ikke det lignede... smiler...

Nej hun havde ret... der lå et smukt hjerte...
Men hvor kom det lige fra??...
den havde jeg ikke set komme...

Ihhh jeg syntes det var modigt... og meget mandligt... også meget charmerende...
men hvad ved jeg...
det kan jo være at det er kotumen i det pizzaria...  eller også er han bare italiener for alle pengene...

Modigt... ;-)

Du sidder sikkert og tænker at jeg kender ham... og nej det gør jeg ikke... andet end at jeg har hentet pizza der et par gange i løbet af årerne...

Nok om lækker pizza osv...
Nu vil jeg tage en time på øjet... fik ikke så meget søvn i nat som jeg havde ønsket...
så det må jeg have indhentet... inden jeg skal til koncert... glæder mig til at være sammen med tøserne... ;-)

I må have en dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...