onsdag den 27. juni 2012

Jordbærtid...

Sikken en tid... Alt pakkes og flyttes fra det hus som jeg troede jeg skulle blive gammel i... Men ak... Den drøm er brast for mange måneder siden... Og jeg er nu ved at flytte mine ting... Da huset er solgt...

På billedet kan du se en lukket trailer som er ved at blive fyldt med flyttekasser...

Det er i sådanne situationer hvor der sker så meget i ens liv at man ser hvem der er der for en når der er brug for det... Og jeg må sige at mine nære venner er "guld" værd... Takker for jeres glade sind i en hård tid...

Sjovt nok så afslutter hussalget en epoke i mit liv... Og forhåbentlig åbnes en ny og mere spændende en af slagsen... ;-)

Kreativitet har der ikke været tid til... Men det kommer... ;-)

Blomsterne kom til mig da jeg mindst ventede det... Der stod jeg med flyttekasser omkring mig i meget støvet tøj...

I må have en fantastisk dag...
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...