onsdag den 20. juni 2012

Sort hvide kort...

Lavede to kort sammen med en kunde... som eksempel...

De er lavet ud af 2 A4 ark...
1 stk. hvid og 1 stk. sort....
2 x 55 cm. bånd. og så lidt lim til at holde delene på deres rette plads... ;-)

Har netop fået denne nye punch...

kunne slet ikke stå for dette bånd... ;-)

Er det ikke utroligt hvor megen forskel der er blot ved at bytte om på sort og hvid?... således at det er det hvide ark der er udstanset mønster i... ja jeg bliver lige overrasket hver gang jeg standser mønsteret i et ny farve eller mønstret ark...

Smiler... meget enkelt bånd og kort... men en god effekt syntes jeg... ;-)


Jeg har vist andre kort som er lavet på samme måde... og jeg har lavet rigtigt mange forskellige kort af den her type og jeg bliver lige overrasket hver gang når jeg ser hvor forskellige de bliver alt efter farve, stansejern, bånd og evt. deko....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...