lørdag den 23. marts 2013

15.3.2013 var jeg en smut i teateret

Det var meningen at hele familien skulle have været i teateret... Men sådan endte det ikke, da min mor ved en fejl bookede til om lørdagen og den eneste dag jeg kunne var fredag... Så det gav lidt panik... Men det endte med at jeg fik billetter til fredag og vi havde en alle tiders tur!...

Først spise sammen med et par venner og bag efter en smut i Nørregade teateret og se FANGET I NETTET... Fantastisk sjovt stykke... Men publikum'et var i den ældre vægtklasse... Forstået på den måde at de fleste var pensionister... Og dog... Vi var vel ca. 10 personer på alder med mig og yngre... ( der var ca. 200 personer i salen ) Og der har jeg så talt børnene med!!!... Jo jo der var fest!... ;-)

Spøg til side... Det var en fantastisk sjov aften... I super selskab... Og jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har grint så meget til en teater forestilling... Det var så enormt underholdende!... Helt klart noget jeg sagtens kunne finde på at gøre igen... Ingen tvivl om det... ;-)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...