torsdag den 28. marts 2013

Påske hygge...

Jeg ligger her hjemme og slapper af sammen med min hund... Overvejer kraftigt at lave noget kreativt...

Det er Påske og de fleste har travlt med div. Påskefrokoster... Men ikke jeg, her er stille... Kun tv'et larmer i baggrunden...

Min mor er lige en hurtig smut forbi, men hun er snart kørt afsted igen... Mere end et par timer kan hun ikke være væk fra sin kæreste...

Hmm... Måske jeg skulle rejse mig og sætte mig stille og roligt og nyde stilheden... Og lade kreativiteten flyde... Et kram kunne være godt i denne påsketid... Men det må jeg gave til gode ;-)

Tror jeg sætter en cd med lidt blandet musik på... Uhm... Super søde, sjove minder giver godt humør ;-)

Knuzzer fra miiiiiig ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...