torsdag den 14. marts 2013

Scrapbook... En købmand i USA...

Hejsa...

Nøj hvor er det skønt... I går fik jeg lavet en scrapside... Og det er Laaang tid siden jeg har lavet sådan en... Fordi det er lidt større at sidde med end kortene og andre ting...

Motivet er fotograferet da jeg var i Pensylvania og bo sammen med Amish folk... Det var super spændende!... Og købmanden her har været til i 100 år... Det var lidt sjovt at se... ;-) varerne i den var friske og fine... Men indretningen var af ældre dato ;-) den måtte jeg scrappe... ;-)

Selvom det nu ikke er så tit jeg hækler, så er det mig som har hæklet rundt i kanten på dekorationsarket... ;-)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...