mandag den 18. november 2019

Fødselsdagskort til læsehest

Hejsa....

Velkommen til...
Dejligt at få besøg af dig, her inde...

kortet skal passe til:
En kvinde som er vild med at læse bøger og går op i blomster...
Derfor er det dagens tema i dekorationen af kortet... 
Her ses "hylden" som bøgerne står på.
"hylden" er lavet som en banner...
På Banneren har jeg monteret teksten til kortet...
Teksten er monteret med 4 lag karton, som giver 3D effekt/dybde...

Sparetips!... Mosgummi.
Resterne fra jeg har skåret tekster eller andet af mosgummi,
 bruger jeg som ofte til at sætte bag ved dekorationerne i stedet for 3D puder... 
På den måde bruger jeg altid hele arket i mosgummi.
 Jeg har intet spild, når jeg bruger mosgummi... ;-)

Baggrunden er lavet med en 3D dies.... 
Jeg har brugt 4 lag + grundkortet.
1 lag: møsnterark
2 lag: Mørkebrun
3 lag: Metallic ark i guld.
4 lag: creme/gyldent ark.
 
Bøgerne er skåret med en dies...
Jeg husker ikke hvor jeg har fået den fra, men den er helt simpel. 

Jeg har sværtet hver enkelt bog med "Walnut Stain, Distress Ink" Uanset om bogen er pink eller sandfarvet. Dette giver en samhørighed på det færdige kort, syntes jeg.

Banneren er sværtet med samme farve som børgerne.

Her ser du det færdige kort... 

Jeg syntes at det kan være med til at give ro på kortet at holde det i meget få farver... med ganske få farvedryp på... disse farvedryp, er med til at give det lidt liv... 

Mange tak fordi du kigger med... 
håber du fandt det inspirerende...

Hav en fantastisk dag...

Hilsner fra Heidi Bjørn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...