mandag den 20. april 2020

Herrekort med lomme til gavekort, Nummer 3 ud af 3 stk.

Hejsa...


Velkommen til "mit lille univers"...
Det glæder mig mere end du aner at du kigger ind...
I dag kigger vi på det sidste kort ud af 3 stk.
Af dem som er lavet til min ErstatningsDaddy's 70 års fødselsdag.

Da jeg så denne hund, som ligner min hund.
Var jeg helt forelsket... (er jeg tit når noget minder om min hund)
Men grunden til at denne hund er på dette tag's til min ErstatningsDaddy...
Er pga. han også er glad min hund og forkæler hende med hundekiks m.m.

Jeg har brugt den dies som er til venstre... syntes den er fin...
 Det gode er, at den kan bruges i min lille Tim Holtz/ Sizzix/ SideKick maskine.
 Der findes mange forskelige slags dyre skæreforme ;-)


Materialer:

Dies:
Hugs: Birch Press, Sugar Script.
Good Vibes: Simon Say Stamp.
Hund: Kender ikke mærket.
(Jeg har en som ligner, fra Cottage Cutz / cc-590/Puppy With Valentine)  
Gavekort: Simple and Basic dies.
Tandhjul: Bigz/SizzixTim Holtz, Gadget Gears
Crealies: Tag's XL.

Karton:
Motiv ark 2 stk. forskellige.: (motiv er klippet ud af motivark.)
Turkis karton, sort karton, limegrøn glitter karton,
Kvistkarton, Holografic karton, Sølv karton,

Sværte:
Sort Distress Ink.

 Punch: We R Memory Keeper.
Crop-A-Dile, All in one: Laver hul i tag's.
Hole Reinforcer Punch
Her ser du forsiden af dagens kort...
Teksten: Good Vibes = Gode vibrationer...
Passer perfekt til denne anledning... smiler...

Tandhjulene er på alle 3 kort... Det passer fint til et herrekort... 
Modtageren af disse kort er udd. værktøjsmager 
og har også arbejdet som cykelsmed i en del år...
så syntes de passer fint til min ErstatningsDaddy ;-)
 
Her ser du bagsiden af kortet...
I lommen ligger der et tag's / et Gavekort... 
Gavekortet er til en hyggedag her i hytten... 
Sammen med Jacobine ( min skønne hund ) og jeg ;-)
Det som er specielt er at vi skal lave noget ganske bestemt... 
som han har snakket om længe... 
Bage muffin's og /eller lave Thai Panang Curry
såååå nu må vi have sat en dato på ;-)
Meeeeeen det er først når vi ikke længere
skal være sammen hver for sig...  ;-)
 At gavekortene bliver hyggelige... ;-)

Selve det lille Tag's / gavekort.
Jeg har tegnet lidt "fart streger" ved hunden...
Hunden s står oven på den store tekst "hugs"...
"Fart stregerne" syntes jeg er med til at give lidt liv til motivet.
måske hunden lovrer med halen?... hvem ved ;-)


Her ser du bagsiden...
Hvor Gavekortet er taget op af sin lomme...
Bagsiden er dekoreret med udklip som ligner skilte... 
Lige som de andre kort, så kommer der mere til syne når 
gavekortet tages op af sin lomme...
 
Her ser du begge forsider på dette kort... 
Både på det lille kort/gavekortet, og selve kortet... 
Er jeg gået efter, at de er gode sammen, med også hver for sig... 


Nu har du set de 3 kort/gavekort!...
Lad os kigge på selve kortet til gaven også
I denne tid syntes jeg der er brug for lidt kulør...
Kulør er der masser af på dette kort... 
Er lidt vild med disse ærter, der hoppe rundt...

Vil du vide mere om dette kort, så finder du det HER


Hilsnen står inden i dette kort, som er lavet af skyggekarton...
Selvfølgelig kan jeg ikke lade være med...
...liiiiige at sætte en lille dekoration inden i kortet... ;-)


GAVEN...

 Hvad giver man til manden som intet ønsker sig?... 
og som jeg holder af at bruge tid sammen med... og omvendt?...
Tjooo har lavet kort/gavekort med oplevelser... 
men syntes også der skulle være andet...

 Gavekurven indeholder: De hjemmelavede gavekort...
Nødder, øl, laber larver, Chokolade og flæskesvær...
smiler... de ting som er i, er nogle bestemte ting, 
som jeg ved at han holder af at spise eller drikke...


Nu er vi nået til ende i dette laaaaange indlæg... 
Håber det har givet dig inspiration  til selv at være kreativ...
Rig tig god fornøjelse med det kreative... 

Masser af hilsner fra Heidi Bjørn


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...