onsdag den 31. marts 2021

Love to stamp, indkøb.

Det som jeg viser her, har jeg købt for lang tid siden... 
hos Love to stamp.
Dejligt det nu er landet hos mig...
Og det hele startede med disse to stempler:
Corona 1 og Corona 2
Ohhhh det kriblede i fingrene...
For at købe disse to sæt...
De handler om noget som er meget oppe i tiden...
Næsten alt handler om COVID-19 når TV m.m. åbnes
Jeg syntes Disse to er fantastastiske...
Deres udtryk glæder jeg mig til at arbejde videre med...

Die´s:
Rektangel, passer til kort klippet af A4 karton.
Tekst: God Påske, med 2 lag skygge.
Lawn Fawn: Selvlysende embossingpowder.


Har købt disse to skønne stempler, 
Det til venstre, er meget Halloween relateret med de to skønne flagrermus
Det til højre, er nogle skønne knægte... måske til konfirmationerne?...
Og hovsa... de hoppede lige med på dette indkøb... UPS...

Denne butik har mange skønne ting... 
Men det var heldigt at det ikke tog længere tid 
Inden det kom hjem, det jeg havde forudbestilt..
Corona 1 og Corona 2
For så havde det først blevet til næste år ved samme tid,
jeg kunne få glæde af dette års indkøb med teksten God Påske...
Hmm... 

Jeg vil glæde mig til at hygge med de nye ting... 

Tak fordi du kiggede med...
Du må have en dejlig dag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...