tirsdag den 3. august 2021

Et af mine gamle kort...

 Jeg så et af mine gamle kort, og vil dele det med dig...

Kender du det, at du ser et af de kort du har lavet tideligere, 
egentlig et kort som jeg havde glemt alt om...

Opgaven var et fødselsdagskort til to unge mennesker
som skulle holde fest sammen og fejre det.
Kortet skulle henvende sig til hende og ham som skulle fejres,
Det skulle være noget med biler samt være romantisk...
og det kom der dette ud af.



Der er brugt dekorations ark fra en blok med 6" x 6" inch.
Baggrundsarket er distressed i kanten 
og sværtet med brun og sort sværte. 
Baggrunden er sværtet med Versamark og embosset
med Ranger embossingpowder/ Holografic.
Tandhjul, møtrikker og skruer er lavet med en die,
 fra Marianne Designs.
Blomsterne husker jeg ikke hvor jeg har fra... 
Der er brugt Stikles til at sætte "halvperler" med
( det var det jeg brugte tilbage i 2015 hvor dette kort er lavet ) 



imellem baggrunden og billedet har jeg lagt en firkant,
som er punched med Martha S.
samt sat et dekorationsark
 + sort ark og oven på det er der sat  billedet.
Silhuetten af kvinden er lavet med et stempel fra Dixi Craft.



Inden i kortet har jeg monteret et dekorationsark, til at skrive på.
Jeg syntes det er lidt hyggeligt med lidt mønster inden i kortet også,
Det er dog ikke så ofte jeg bruger det...



Her ser du tydeligt hvordan de mønstrede 
og ensfarvede ark ligger i lag på kortet.
Jeg syntes lag på lag, kan noget på et kort...

På dette kort, er kanten på hvert lag sværtet/Distressed eller / og embossed...



Jeg holder meget af at blande pynten i klaser... 
dvs jeg spreder dikke pynten ensartet ud over hele kortet...
men samler pynten i forskellige punkter... som fx. ventre hjørne...

Her har jeg brugt papirblomster, stofblomster, mirror karton skåret i forskellige forme/ størrelser samt stikles.

Måske har vi lidt glemt stikles... da vi nu har fået Nuvo... 
Men stikles har en del af os stadig en del af... eller?



Her ser du det færdige kort... ;-)

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre som holder af at bruge disse eller tilsvarende produkter.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...