lørdag den 21. august 2021

Mini slimline kort til bisættelse/begravelse 2.

Simple kort til bisættelse/begravelse, 
med et dryp af farver... 

Dagens er lavet med simple blomster,
som er farvelagt med akvarelfarver.



Stemplet jeg har brugt, er et ældre et af slagsen... 
og desværre uden emballage... 
akvarelfarver er fra Altenew (tror at blomsterne også er her fra)



Hjertet, er lavet med Renke die/warm hug.
Hjeretet havde jeg til overs fra et andet kort jeg har lavet...
og syntes det passede fint ind i dette lille mini slimline kort.
Teksten er fra Hobbyboden.dk/ Gittes eget design.
Jeg er vild med den måde teksten står på... 
(du har set mig bruge den før.)



Her ser du det færdige kort... 
Det er meget simpelt, og do tilsat et lille pift af farve.
Teksten Kondolerer, er lavet med en die fra Three Scoops.


Kort nr. 2

På dette kort, har jeg brugt den samme type materialer,
som det første kort.



Nr. 2 kort er lavet med samme materialer... 
Jeg har dog valgt en anden farve/blomst... 
Men ellers er de to kort ens... og alligevel forskelige...






Her ser du det færdige kort nr. 2.
Selvom de to kort er meget ens...
så kan små ændringer gøre at det alligevel er forskelligt at se på... 


Råhvid sammen med Hvid?
Jeg har altid haft det sådan, at råhvid og hvid
 ikke kunne bruges sammen...
MEN... sådan har jeg det ikke mere... 
I dag bruger jeg ofte de to ting sammen...
Lige som jeg ville bruge to andre nuancer af samme farve...

Her gør det fx at man kan se de forskellige lag... 
Kanten på det udklippede motiv er  synlig på den råhvide baggrund, hvilket jeg syntes er en fin ting, på et simpelt kort som dette...

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre,
som holder af at bruge disse eller tilsvarende produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...