søndag den 22. august 2021

Mini slimline kort til bisættelse/begravelse. En sidste hilsen.

En sidste hilsen.

 3 oplæg med dette emne…
Da jeg først gik igang med disse kort til bisættelse, 
Så poppede der flere idéer op…
Jeg jeg lavede derfor nogle stykker… 
Alle sammen forskellige… 
Dette kors fra Simon Say Stamp. 
Det skærer to kors ud…
det har jeg brugt til at lave dagens 2 kort med


Selvom dagens kort er til bisættelse, 
er der igen en lille smugle farve på.

Baggrunden er skåret med:
 Simple and basic´s die: mini slimline konvolut.

Teksten er stemplet på kortet med en tekst fra:
 Hobbyboden.dk/ Gitte´s eget design.



Korset som er brugt her har nogle fine detaljer, med blomster på.
Jeg syntes det er dekorativt, og stadig enkelt.
Baggrunds arket er fra Magnolia.
Det var et gammelt et jeg havde liggende… 
og jeg syntes det passede fint til dette kort…

Her ser du det færdige kort… 
Da der var materialer tilbage til et kort mere… såååå

Kort nr. 2.

Lavet med samme materialer...


Da der blev to kors ud af den die jeg har brugt fra Simon Say Stamp
Og baggrundspapiret blev der til to stk. af ud af det lille 6x6 inch ark,
Så har jeg brugt det her…
Kortet ligner det første, og alligevel ikke…

Jeg syntes det er lidt spændende at se hvor forskelligt kortene kan 
Blive og alligevel meget ens… ved at ændre på små bitte detaljer…
Der er mange andre skæreforme hvor det som bliver klippet fra,
Kan bruges på andre kort… og give et smukt resultat….


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.



INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre som holder af at bruge disse eller tilsvarende produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...