søndag den 15. juli 2012

Magnolia stamp

Smiler... ja ja... jeg kan ikke lade være... ;-)

Syntes stempler og Copic er fantastiske...
se hvor forskellige disse små stempler kan blive alt efter hvad farve de males med...
ja jeg bliver lige facineret af dem hver gang jeg arbejder med dem... og hvem ved måske de ender med at blive til kort disse små tegninger... ;-) det bliver en dag jeg har god tid... smiler...


3 bud på samme stempel...
Det er ikke alle farverne der er forskellige fra stempel til stempel... men de er alligevel meget forskellige at se på... ;-)

Dette stempel er jeg helt vild med... syntes bare hun er så kær... som hun sidder der...
og tænk dig... hun kan jo sidde på alt... lige fra blomst, stakit eller isvaffel... osv osv... herligt... ;-)

Hav en fortsat fantastisk søndag... med masser af kreativitet... det kan jo være at der kommer en lille update eller to her fra i løbet af dagen... ;-)

1 kommentar:

  1. Som altid er de fantastisk søde og flotte :O) Jeg glæder mig til tirsdag. Knus Else

    SvarSlet

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...