tirsdag den 10. juli 2012

Pyramide kort / boks

Dette er lavet i noget som er lidt groft lige som det jeg vidste i sidste indslag... Det er "slidt" i kanterne... Som samtidig giver en god kontrast til det mørke... Men en god boks at give til en herre... Som værdsætter dette hyggelige arbejde der ligger bag...

Selvfølgelig er det den første der tager mest tid... Men det betyder jo langt fra at de andre lavet sig selv... Griner... Ej os der laver sådan noget hygger med det...
Jeg kan kun tale for mig selv selvfølgelig... Men jeg nyder også at give det til nogle som bliver glade for det... Eller når jeg sælger det til nogle som bare må eje det... ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...