søndag den 15. juli 2012

Tro... Troskab... Overtro?... Lidenskab?...

Englekort...

De er ikke bare smukke... men de kan også ramme noget...

Jeg må indrømme at jeg er meget overrasket over dem...

Hmm... jeg kunne skrive mange ting ang. denne oplægning... men jeg vælger at lade være... men en ting er sikkert... spændende er det... og tanken om at de kan bruges til noget nyttigt er også spændende...

Hvis du syntes det er lidt pjattet så er det helt ok med mig... men nyde synet af billederne på dem er du jo altid velkommen til... ;-)


Sikken et fantastisk kort... uhm... like it... og håber da så afgjort det har ret... ;-)

Det er tid til tanker... når først jeg har ordnet det jeg skal ordne... det er tid til hygge... ikke så tit jeg tager mig tid til det... så det vil jeg gøre i dag... tror det er vigtigt at tage sig tid til at finde sig selv... nyde hyggen i at arbejde med noget som man holder af... i mit tilfælde copic... Magnolia... scrapbook... og andet godt kreativitet... måske en lang gåtur ved stranden?... måske bare hygge med dvd og dyne... griner... ja hvad det ender med er ikke til at vide... ;-) og dog... det bliver IKKE til hverken hel eller halv marathonløb heller i dag... ;-)

Masser af hilsner er her fra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...