fredag den 6. juli 2012

Rød taskekort...

Tænk!!!... Jeg har netop fundet ud af at jeg har lavet indpakning til min mors veninde... Barndoms veninde... Det vidste jeg... Men hvad jeg ikke vidste var at hele "familien" skal med... Min mor, Hendes kæreste, hans datter og hendes kæreste!!!... Jeg er ikke inviteret!!!... Og det er min mors barndomsveninde... Fedt... Men jeg var fin nok til at lave deres indpakning til de fines gave... Hold da op jeg takker!!!... Jeg kom i seng Kl. 3 i nat pga den indpakningen... Og er derfor mega træt nu... Øv...

Ikke så hygsomt at føle sig som Askepot må have haft det i hendes eventyr... men lidt hårdt når hele familien består af min mor og min farbror. Holder meget af min farbror og hans kone og børn... ;-) det er med at nyde de positive ting som er her i livet... Ellers bliver det vidst for hårdt ;-)

Jeg syntes at indpakningen er blevet sjov... ;-) så nyd inspirationen... Og hav en fantastisk dag... ;-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...