torsdag den 9. maj 2019

Birtday vovse... med hjul på...

Hejsa


Ohhhhhh... jeg er blevet lidt forelsket i denne lille figur (hunden) 
da jeg havde farvelagt et par forskellige af den, samt lavet flere blomster da jeg dem, syntes jeg det Jeg tænkte... kunne være sjovt at lave en anden udgave med disse motiver...

  
For at give hunden lidt liv, har jeg tegnet et par sort linier hist og pist... lidt ligesom vi ser det 
tegneseriernes verden... ;-) 

De forskellige elementer, er sat på i forskellige højder, 
dvs. de er sat med 3d puder, som har forskellige højder/tykkelser.
Jeg syntes det kan give lidt liv i kortet når jeg ser på det, at ikke alt ligger fladt... 
men det er jo naturligvis også en smagssag ;-) 


Materialer:


Distress Ink: 
- er brugt til Blomst og blade,

Banner: 
Tekst: Stemplet med distress og embosset med detail clear embossingpowder.
Banneren: Er sværtet på kanten.

Hund:
Den er farvet med Copic's
Brun: E25 - E35 - E79
Rød: R32 - R35
Grå/sort: W-5 - W-7
Gul: Y08 - Y17

Baggrund:
Den er lavet med to stk. dekorations ark.
Der er forskel på størrelsen af de 2 ark (0,75 inch på højden og samme forskel på Bredde) 
Forskellen på de 2 ark, gør at man får en "ramme" effekt. 
Jeg har her brugt samme mønster (striber), på begge ark. 

men de to ark kunne også have været to forskellige farver/mønstre osv. 
det er kun fantasien der sætter grænser 😉

Således endte kortet med at se ud...
Jeg er ellers glad for noget som glitrer, det kan være perler, glitter i alle mulige former m.m. MEN...
Dette kort tænker jeg er færdigt som vi ser det her... det er simpelt... og nogle gange er simpelt = OK.

Jeg håber dette kan være til inspiration og hygge for dig...
Jeg takker for at du kigger med, det glæder mig at du kigger med...


Hilsner fra:
Heidi Bjørn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...