onsdag den 15. maj 2019

Nyd dit otium... kort


 Hej
Nøøøøøj jeg har hygget mig med at lave denne lille hilsen...
Det er tid til at "lege" med det nye "legetøj" fra min lokale hobbybutik...
Den nye 3Dimensionelle baggrund, som det er første gang jeg har i brug...
Det er helt sikkert ikke sidste gang det er blevet brugt dies.... ;-)
Dette kort som er til en dame som interesserer sig for kage, syning m.m.

Det sker ikke så ofte at jeg bruger et 3D motiv... 
meeen som du kan se er der netop sådan et motiv på her...

Baggrunden er lavet med 3 lag karton, som der er udskåret et motiv i ved hjælp af en dies.


Da modtageren kan lide kager og sy, så har jeg sat en lille nål i kagen som dekoration.
Nålen er der sat mosgummi bag ved, således at den giver en 3D effekt.
Jeg har valgt at sætte lidt dekoration med Nuvo drops... hist og pist...
Bag ved baggrunden i 3d (lys lilla + guld + mørk lilla) har jeg sat et stribet stykke dekorations ark.
Dette giver ligeledes lidt effekt, på den gule kortbase...


Her ser du det færdige kort, i sin helhed...
Stemplet "Nyd dit otium" er fra Tree Scoop...
Tree scoop laver mange spændende stempler... og kan anbefales!... har dog ikke købt så mange af dem, men dem jeg har købt er jeg glad for.... ;-)

Håber dette kan være med til at inspirere dig, til selv at gå i gang, med det kreative,
Det dejlige ved at skabe noget selv, syntes jeg er at du selv kan give det sit personlige udtryk....
rigtig god fornøjelse med det kreative til dig ;-)

Kreative hilsner fra Heidi



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...