mandag den 6. maj 2019

Hej med dig....



Hvor dejligt du har lyst til at kigge ind til mit lille univers...

Jeg har rigtigt hygget mig i weekenden med at lave kreative ting... bl.a. dette kort...

Det som startede dette kort var helt klart det lille stempel fra Tree Scoop...
Denne hund er jo bare alt for skøn syntes jeg... smiler... ikke sikkert du deler glæden over denne, men jeg håber alligevel at dagens inspiration vil kunne inspirere dig liiidt... ;-)



Her ser du baggrundsstemplet, som er brugt på kortet inden at det har fået farve.
Det er et stort stempel og her på billedet ser du et A4 ark, hvor på motivet er stemplet 2 gange.

Jeg har "malet" baggrunden med Distress Ink...
Det er den som du ser til højre på foto'et som er brugt.
de er lavet ved at dyppe motivet ned i farven.

Arbejdsgang:
- Motivet er stemplet med Distress oxide, og embosset med Clear detail embossing powder.
- Farven er påført et ikke sugende underlag, sprøjtet med vand, hvorefter motivet er dyppet i farven.
Dette punkt kan gentages, indtil du har det resultat, du vil arbejde videre med ;-)

Leg med motiv:
 Jeg lavede lidt forskellige hunde... og dem som er på billedet, blev det ikke... 
men derimod den sort/hvide hund, du ser på det færdige kort.
Alle hunde er malet med Copic's

 Der skulle også lidt andet pynt til... så Banneren er embosset med Tinsel fra Ranger.
Blomsterne du ser her oppe over, er skåret med dies. og lagt i lag...
Jeg har valgt at lave dem i flere nuancer, således at jeg har lidt at lege med på kortet,
dem som ikke som ikke er brugt til dette kort, kan jeg bruge på et senere tidspunkt ;-)

 
Her ser du det færdige kort... eller et uddrag af det...
Blomster, Banner og Hund er monteret med forskellige 3D puder 
(Der er foskellige højder på de 3D puder jeg har brugt)

Til sidst har jeg afsluttet dekorationen af dette kort med Nuvo Drops... i 3 forskellige nuancer.


Dette kort startede som sagt med at jeg var helt vild med motivet med hunden... 
syntes motivet var sødt, men også lidt sjovt... 


fortsat god dag til dig og dine....

Hilsner fra Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...