fredag den 10. maj 2019

You-re the best... et kort med en hund og 3D blomster...

Hej...

Dagens kort har igen noget med hunde at gøre... en lille kæk en af slagsen, som blinker til dig...

Hunden er stemplet og embosset, hvorefter den er malet med Copic's...
Blomsterne er skråret i hvidt karton, hvorefter hvert lag er farvelagt med Distress Ink.

Lidt glitter er lidt godt..... sååååå må meget glitter være meget godt... 😆
Eller?... 

Jeg har brugt rhinesten, Nuvo (3 forskellige nuancer) Jeg bruger ofte flere forskllige nuancer... 
Flere nuancer, kan være med til at give lidt liv i kortet...

Når jeg vælger at bruge glitter, så vælger jeg at variere i størrelser, form og farver... 

Således ser det færdige kort ud...

Tak fordi du kigger med... det glæder mit kreative hjerte...

Hilsner fra Heidi











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...