fredag den 17. januar 2020

Bagrunde lavet med 3D folder...

Hejsa... og velkommen til...

I dag er det ikke noget stort projekt jeg vil dele med jer...
men en lille hilsen kommer der her...

Jeg har hygget mig med at lave et par baggrunde mere...
samme embossingfolder
Farvet med Distress Oxide
 Helt alm. karton.
Mellem gråt alm. karton.



Her på billedet, ser du:
til venstre: er de farver/Distress Oxide som er brugt.
I midten: er det farvet ark.
til Højre: det "rene" /ubehandlet ark karton.

Her ser du karton med prægning fra Tim Holtz 3D folder...
samt et lille stykke ubehandlet karton...
Prægning syntes jeg er en nem/stor effekt...
Det giver også mange muligheder... 

Her ser du det færdige ark, lige klar til dekoration, 

Hvidt alm. karton
Jeg kunne slet ikke lade være med at lave et par stykker mere
Her har jeg delt 2 af farvekombinationerne, 
Der er masser af andre muligheder af farvekombinationer...

Her på billedet, ser du:
til venstre: er de farver/Distress Oxide som er brugt.
I midten: er det farvet ark.
til Højre: det "rene" /ubehandlet ark karton.

Farverne her syntes jeg virker ret naturtro...hvad syntes du?...
og hvem ved hvad det ender med at blive brugt til...
det vil tiden vise
Her er arket med og uden prægning...

 Her ser du det præget ark med farverne,
det færdige dekorationsark...

Nogle gange (MEGET OFTE)... 
bliver jeg facineret af, hvor meget man kan få ud af næsten ingen ting... og meget nemt...
De fleste af os som holder af papirhobby, har et ark karton...
muligvis også et par stempelfarver... 
og det kan der helt sikkert komme meget spændende ud af...
Et lille tip:
Når du bruger en embossingfolder...
Så giver jeg karton'et et let pust med vandforstøveren...
dette gør at karton'et nemmere kan arbejde i embossing folderen.

Tak fordi du kiggede med her hos mig...
og god fornøjelse med det kreative...

Hilsner fra Heidi Bjørn









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...